Bluebird
Tak szybko jak bicie skrzydeł kolibra, marka Bluebird została wymyślona wczesną wiosną 2018 roku i wprowadzona na świat w styczniu następnego roku. Na początku opublikowano ponad 200 puzzli, w tym wiele przedstawiających obrazy stworzone przez ukochanych artystów, takich jak Dominic Davison, Aimee Stewart, Ciro Marchetti, Steve Crisp czy David Galchutt, Jenny Newland i Nicky Boehme.
Trzy główne cele stojące za stworzeniem marki to:
- Jakość wykonania: grubość detalu, technologia druku, cięcie.
- Jakość obrazu: współpracujemy z jednymi z największych agencji licencyjnych na świecie.
- Przystępne ceny: aby jak najwięcej osób mogło cieszyć się łamigłówkami.
Kilka miesięcy później Bluebird zajął już swoje miejsce wśród wielkich europejskich i międzynarodowych marek - i znalazł łamigłówki na wszystkich 5 kontynentach.